remenyik.hu

• A betűméret csökkentése

Erdei túra –Erdők Nemzetközi Napja

E-mail Nyomtatás PDF

2016.03.19-én a lovasberényi erdészet és iskolánk közös szervezésében a Velencei-hegységben túráztunk. Így emlékeztünk meg az Erdők Nemzetközi Napjáról, március 21-ről.

Reggel az iskola előtt gyülekeztünk, majd autókkal mentünk a túra kiindulási pontjára, a Fehér Tanyára. A 80 gyerek és 60 felnőtt innen gyalogolt el a pákozdi ingókövekhez, majd vissza. A közel 10 km-es túra során nemcsak a tájban gyönyörködtünk, megismertünk közelebbről több fafajtát, az erdészet munkáját, remek fotókat készítettünk, sziklát másztunk, jókat beszélgettünk. A házhoz visszaérve mindenki kapott egy pohár meleg teát, ami a kissé hűvös időben nagyon jólesett mindenkinek. A kisebb gyerekek megkeresték a húsvéti nyúl ajándékait, majd ádáz számháború vette kezdetét. A kétfordulós csata döntetlennel és sok élménnyel zárult. Mindenki kissé fáradtan, de vidáman tért haza.

Köszönjük Domján György erdészetvezető úrnak és munkatársainak, az iskola Diákönkormányzatának, a kísérő szülőknek, pedagógusoknak a túra megszervezésében nyújtott segítségüket.